• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF - BARS(S)

ÆMNE22A!C

NO PAIN TRANCE CONTINUE
Toen iedereen nog breed op tv was :messenger_grinning_sweat:

Omg power unlimited. Toilet magazine.
Don't know why I didn't unsubribed a decade earlier.

Remember when they put in those hype faces and made it more about themselves rather than the games.

Cringe Hangover GIF

N0S

Al Pachinko, Konami President
Ik ben nog naar zo'n evenement van hun geweest in Utrecht. Weet niet of het toen al First Look heette.

ÆMNE22A!C

NO PAIN TRANCE CONTINUE
Can't for the life of me watch Dutch content. Even the fucked up HBO Sport UFC panel is weak AF in more than one way.

The Office No GIF

ShadowFX

Member
Even voor de Nederlanders: gebruiken jullie Amigos of een andere sociale app? Of misschien nog tips om nieuwe mensen leren kennen?

ÆMNE22A!C

NO PAIN TRANCE CONTINUE
Tot nu toe nog geen succes helaas. Een paar keer laagdrempelig activiteiten georganiseerd, niemand komen opdagen. Een aantal jaartjes lidmaatschap gehad bij NMLK (https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl), daar wat meer succes gehad gezien het lidmaatschap geld kost.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ikzelf had een relatief grote vriendengroep onder verschillende initiële kernen kunnen hebben maar gezien mijn, laten we zeggen; mentale eigenaardigheden heb dat voor ruim 20+ jaar afgehouden. Ben ook geen ster in het onderhouden van sociale relaties.
Respect voor je aanhouding Shadow.
Ik heb vaak momenten waarin ik mijn vriendengroepen mis. Ben blij met de contacten die ik hier heb gemaakt maar het liefst zoek ik naar een romantische relatie wat best moeilijk is gezien mijn issues.

Ik hoop dat je in de nabije toekomst succes hebt. 40+ hier en als je geen van natuurlijk sociale plekken als een sportschool oid hebt is het erg lastig.

Succes ShadowFX ShadowFX

ShadowFX

Member
Dat mag je zeker vragen, ook nu bijna 40+.

Wat ik merk is dat het in Nederland, of misschien wel het westen, moeilijk is om nieuwe waardevolle contacten te vinden. Zeker als je niet in het huisje, boompje, beestje leven zit (alleen huisje, de rest niet) en al een sociaal netwerk hebt opgebouwd èn behouden.

Mijn ervaring is dat veel van de standaard "sociale" plekken zoals een sportschool, niet echt de verbindingen maakt zoals een hechte gemeenschap dat is. Ik heb ze nog niet gevonden in ieder geval.

Soms het ijzer smeden als het heet is, misschien een idee om te ontmoeten, of zitten je eigenaardigheden teveel in de weg?

Last edited:

Boozeroony

Member
Mijn ervaring is dat de meeste mensen na hun 35e weinig verandering brengen in hun sociale leven. Prioriteiten veranderen van vrienden naar gezin. Iedereen is 'druk', moet de hypotheek betalen en heeft al een vaste kern van vrienden waarvan een deel zelden gezien wordt.

Zelf heb ik een prima sociaal netwerk, maar de meesten vrienden die ik heb ken ik al van de middelbare school. Van mijn studententijd (toch 8+ jaar) heb ik 0 vrienden overgehouden. De laatste 5 jaar heb ik een handjevol 'kennissen' opgedaan.

ShadowFX

Member
Mijn ervaring is dat de meeste mensen na hun 35e weinig verandering brengen in hun sociale leven. Prioriteiten veranderen van vrienden naar gezin. Iedereen is 'druk', moet de hypotheek betalen en heeft al een vaste kern van vrienden waarvan een deel zelden gezien wordt.

Zelf heb ik een prima sociaal netwerk, maar de meesten vrienden die ik heb ken ik al van de middelbare school. Van mijn studententijd (toch 8+ jaar) heb ik 0 vrienden overgehouden. De laatste 5 jaar heb ik een handjevol 'kennissen' opgedaan.
Zeer herkenbaar, ik zou het een zeer milde vorm van gemeenschap noemen. Echte gemeenschappen lijken schaars hier, en moet je zelf beginnen of vinden.

ÆMNE22A!C

NO PAIN TRANCE CONTINUE

Voor mij was het een combinatie van hefty continued mentale issues en mijn vriendgroep besloten dat ze allemaal kinderen moesten maken atm least it seemed that way.

Had een paar jaar het idee dat we uiteindelijk weer samen konden zijn maar het in retrospect waren we al dusdanig uit elkaar gegroeid.

Zeer herkenbaar, ik zou het een zeer milde vorm van gemeenschap noemen. Echte gemeenschappen lijken schaars hier, en moet je zelf beginnen of vinden.

Gemeenschappelijke relaties maken is makkelijk voor mij, allemansvriend, maar de verantwoordelijkheid plus het feit dat is graag alleen ben....

Kan mij niet voorstellen een vriendengroep te hebben momenteel.
1: Ik ben raar
2: Gemeenschappelijke interesses
3 : Het onderhouden van

Eerlijk gezegd, een paar maten waarin we gezamenlijk gamen, filosoferen, etc onder het genot van van alchohol en snacks etc sounds amazing.

Boozeroony Boozeroony 42 hier.

Boozeroony

Member
Voor mij was het een combinatie van hefty continued mentale issues en mijn vriendgroep besloten dat ze allemaal kinderen moesten maken atm least it seemed that way.

Had een paar jaar het idee dat we uiteindelijk weer samen konden zijn maar het in retrospect waren we al dusdanig uit elkaar gegroeid.

Gemeenschappelijke relaties maken is makkelijk voor mij, allemansvriend, maar de verantwoordelijkheid plus het feit dat is graag alleen ben....

Kan mij niet voorstellen een vriendengroep te hebben momenteel.
1: Ik ben raar
2: Gemeenschappelijke interesses
3 : Het onderhouden van

Eerlijk gezegd, een paar maten waarin we gezamenlijk gamen, filosoferen, etc onder het genot van van alchohol en snacks etc sounds amazing.

Boozeroony Boozeroony 42 hier.
Ik weet niet hoe jij dat ervaart, maar ik merkte dat ik zo gewend was aan alleen zijn, dat het mijn 2e natuur werd.

Door omstandigheden zat ik tussen mijn 30e en 35e veel alleen thuis. In die periode heb ik mezelf aangeleerd daar mee om te gaan en heb ik sociale aangelegenheden vaak ervaren als belastend. Teveel prikkels en teveel gedoe. Om Extince te citeren: "beter chill ik in mijn 1tje, scheelt een hoop gezeik'. Heeft ook met ouder worden te maken bij mij.

Nu ben ik beroepshalve veel in contact met mensen (docent) en koester ik mijn eenzame momenten meer.

ShadowFX

Member
Via Amigos (https://www.amigossocial.com/) heb ik een activiteit opgezet bij AwesomeSpace (https://awesomespace.nl/). Misschien leuk om daar aan te sluiten? Ik ben inmiddels al een keertje geweest op hun nieuwe locatie in Hilversum. Ik ga sowieso daarheen want er zijn daar altijd wel mensen binnen, en nog wat donaties doen hopelijk. Het is een interactief museum met games, arcades, drankjes en altijd wel een praatje :messenger_beermugs:

ÆMNE22A!C

NO PAIN TRANCE CONTINUE
Ik weet niet hoe jij dat ervaart, maar ik merkte dat ik zo gewend was aan alleen zijn, dat het mijn 2e natuur werd.

Door omstandigheden zat ik tussen mijn 30e en 35e veel alleen thuis. In die periode heb ik mezelf aangeleerd daar mee om te gaan en heb ik sociale aangelegenheden vaak ervaren als belastend. Teveel prikkels en teveel gedoe. Om Extince te citeren: "beter chill ik in mijn 1tje, scheelt een hoop gezeik'. Heeft ook met ouder worden te maken bij mij.

Nu ben ik beroepshalve veel in contact met mensen (docent) en koester ik mijn eenzame momenten meer.

Same more or less. Los van wat korte periodes min of meer solotiar geleefd voor zo'n 20 jaar. Heeft achteraf toch z'n impact gehad. Sowieso hoog sensitief/autsime dus vrij open en snel klaar met prikkels/input. Definitely leaves a mark one.

Boozeroony

Member
Same more or less. Los van wat korte periodes min of meer solotiar geleefd voor zo'n 20 jaar. Heeft achteraf toch z'n impact gehad. Sowieso hoog sensitief/autsime dus vrij open en snel klaar met prikkels/input. Definitely leaves a mark one.

Via Amigos (https://www.amigossocial.com/) heb ik een activiteit opgezet bij AwesomeSpace (https://awesomespace.nl/). Misschien leuk om daar aan te sluiten? Ik ben inmiddels al een keertje geweest op hun nieuwe locatie in Hilversum. Ik ga sowieso daarheen want er zijn daar altijd wel mensen binnen, en nog wat donaties doen hopelijk. Het is een interactief museum met games, arcades, drankjes en altijd wel een praatje :messenger_beermugs:
Ik zou best wel eens wat Dutch gaffers willen ontmoeten onder het genot van een bakkie koffie. Hilversum is een prima locatie, al ben ik niet weg van AwesomeSpace.

ShadowFX

Member
Ik zou best wel eens wat Dutch gaffers willen ontmoeten onder het genot van een bakkie koffie. Hilversum is een prima locatie, al ben ik niet weg van AwesomeSpace.
Utrecht is wat centraler denk, ik heb geen idee wat er verder te doen is in Hilversum. In Zoetermeer heb je het Nationaal Videogame Museum, misschien ook een idee.

Boozeroony

Member
Utrecht is wat centraler denk, ik heb geen idee wat er verder te doen is in Hilversum. In Zoetermeer heb je het Nationaal Videogame Museum, misschien ook een idee.
Ik woon in Utrecht, dus dat komt goed uit ;)

Persoonlijk speel ik weinig games meer, dus dat thema is wmb geen vereiste.

ShadowFX

Member
Mooi! Ik weet niet zeker of we dan hier kunnen doorgaan, of dat we dit via persoonlijke berichten verder beter kunnen afhandelen :messenger_winking:

Branded

Member
Why do Polish girls look like they had their life force sucked out of their eyes? They somehow look more depressed than the Ukranian girls here.
I don't see that really but the Polish ladies in my gym couldn't look more Polish if they tried. All wear "active wear" (which means skintight and as little as possible) and come in full make up lol.

I mean they all have really good physiques to be fair but man, both the men and women have such a distinct physiognomy hah.

I don't see that really but the Polish ladies in my gym couldn't look more Polish if they tried. All wear "active wear" (which means skintight and as little as possible) and come in full make up lol.

I mean they all have really good physiques to be fair but man, both the men and women have such a distinct physiognomy hah.
You're saying what I'm thinking.

I don't have the same love tingles when I see some random Turkish pawg or any other ethnicity tbh. Just sterile looking people.

Redneckerz

Those long posts don't cover that red neck boy
Het wordt snel weer warmer.

Gisteren de nieuwe Capt. America gezien en hun Heerlijke Nieuwe Wereld. Erg heerlijk was hij niet. Dit is leuk voor een avondje thuis maar niet de Bios. Nee, dan Inheritance. Betere film met een fractie van het budget.

• Surprised
Reactions: N0S
Top Bottom