LonelyGreyWolf
Banned
Jag bor i Tokyo these days. Ska skriva masteruppsats i Uppsala till våren dock.
Coolt, min polare kom precis tillbaka därifrån. Jag ska eventuellt dra till Österrike till våren.Jag bor i Tokyo these days. Ska skriva masteruppsats i Uppsala till våren dock.
Alltså, dom där blandpåsarna med typ Kalle Anka-tema var nog egentligen sämst, men älskade dom ändå.
Historierna om hur Äntligen Hemma ska ha varit en jävla mardröm bakom scenerna är ju inte nya. Tyvärr.https://www.expressen.se/noje/anklagelserna-mot-tv4-stjarnan-martin-timell/
Jaha så Martin Timell är ett jävla svin alltså...
https://www.expressen.se/noje/anklagelserna-mot-tv4-stjarnan-martin-timell/
Jaha så Martin Timell är ett jävla svin alltså...
Vad då för mardrömshistorier?Historierna om hur Äntligen Hemma ska ha varit en jävla mardröm bakom scenerna är ju inte nya. Tyvärr.
Det täcks i artikeln, men just att Timell är en riktigt svår jävel att jobba med. Skriker åt folk förolämpar dem etc.Vad då för mardrömshistorier?
Sweden GAF alltså?
Vad konstigt det känns att skriva på svenska på denna sidan, samt att läsa.
Praktikant tydligen och dryg känns ju minst sagt som en underdrift, antar att det är den händelsen det här åsyftar:Om vi går till tredjehands historier så ska han varit så pass dryg mot assistent/praktikant att denne bröt ihop mer eller mindre totalt under en inspelning.
(Meter är produktionsbolaget bakom Äntligen Hemma)Produktionsbolaget Meter har inlett en internutredning efter rapporterna om att en TV4-profil anklagats för sexuella övergrepp. Nu tas programledaren ur tjänst.
...
Produktionsbolaget Meter har haft ett krismöte och informerat sina anställda om att en internutredning pågår. Under utredningen har det framkommit att en praktikant ska ha blivit utsatt av tv-profilen, enligt Meters Nicke Johansson.
En Milkshake Anka
Någon på omstartseran som har möjlighet att få in en? Saknar tålamod nog att vänta på den öppna registreringsprocessen
Tror tyvärr inte att man kan "fixa in" folk. Allt sköttes via tidsbegränsade invites som gick ut till olika communities. Jag kom in via Dota-gaf till exempel. Den invite-vågen kom och gick. Ingen aning om hur man ska komma in nu innan det blir öppen registrering.
Jag är 35 år. Ska jag behöva lära mig vad en discord är för att kunna komma in på omstarten? Ska jag behöva skaffa snapchat härnäst?Gubbe
Om jag inte missförstått det helt så kommer öppen registrering snart att komma igång.
Jag är 35 år. Ska jag behöva lära mig vad en discord är för att kunna komma in på omstarten? Ska jag behöva skaffa snapchat härnäst?Gubbe