Aanrader als je nooit eerder nog een SW film heb gezien, of toch eerst even de originele trilogy checken?
Ik begrijp de grote lijnen thanks to pop culture en GAF I guess, uit m'n hoofd is het good vs bad, the force, good kid turning bad, the father thingy en volgens mij heb ik die family guy special wel een paar x gezien, specifieke momenten en fan service zou ik ws weining van afweten tho, true... of kom ik met wat ik weet nog niet eens in de buurt van de grote lijnen?Moeilijk te zeggen, je hebt geen idee waarom het publiek juicht of lacht als je de eerste films niet gezien hebt...
Ik kan niet beoordelen hoe leuk hij is als je het nog nooit gezien hebt...
Zeg, kan de rest van het land misschien ook wat van die kou hier over nemen? Ben er al wel weer klaar mee.
Tijd om te investeren in een garage?
Stuur maar wat van die kou, maar die gladheid mogen jullie zelf houden, ik kan niet schaatsen.Zeg, kan de rest van het land misschien ook wat van die kou hier over nemen? Ben er al wel weer klaar mee.
Stuur maar wat van die kou, maar die gladheid mogen jullie zelf houden, ik kan niet schaatsen.
Toch wel als echte fries op de schaats naar 't werk gegaan mag ik hopen?
Als ik hier niemand om me heen had zou ik zo in Bali/Indonesie kunnen blijven wonen, veruit de beste vakantie ever daar gehad, Dubai kwam als close secondHet bevestigt vooral mijn idee dat ik naar Bali wil verhuizen.
Ik zou met me neefjes en nichtjes willen schaatsen op een echte baan dit jaar ipv die consumentenbakjes die je overal ziet, iemand enige recommendations rondom Amsterdam, of moet je dan echt richting het noorden gaan daarvoor?
Als ik hier niemand om me heen had zou ik zo in Bali/Indonesie kunnen blijven wonen, veruit de beste vakantie ever daar gehad, Dubai kwam als close second
Ik zou met me neefjes en nichtjes willen schaatsen op een echte baan dit jaar ipv die consumentenbakjes die je overal ziet, iemand enige recommendations rondom Amsterdam, of moet je dan echt richting het noorden gaan daarvoor?
Als ik hier niemand om me heen had zou ik zo in Bali/Indonesie kunnen blijven wonen, veruit de beste vakantie ever daar gehad, Dubai kwam als close second
Ben onlangs ook in Dubai geweest, Maar dat Was echt niet mijn ding. Lekker warm vind ik prima maar 45 graden elke dag vond ik wel wat te veel.
Thank youJe hebt de Jaap Eden baan in amsterdam. Kun je iig normale rondjes schaatsen.
Baby's geboren in 2015 lijst (RTL) said:Jihoo (jongen)
Jeeyz (jongen)
Fun (jongen)
Djoy (jongen)
Goodluck (jongen)
Nice (meisje)
Ook blij?
Kommer (jongen)
Sip (jongen)
Surprise (jongen)
Sippie (meisje)
Echte liefde:
Loveson (jongen)
Lovelace (jongen)
Amor (jongen)
Lovely-Faith (meisje)
Lief (meisje)
Een jongen met karakter:
Ruig (jongen)
Stoer (jongen)
Clever (jongen)
Genius (jongen)
Gentle (jongen)
Precious (jongen)
Dat het u even duidelijk is:
Helder (jongen)
My-son (jongen)
Kunt u dat even spellen alstublieft?
Cyproxsius (jongen)
Clay’Jahvanslyio (jongen)
Ifeadikachukwu (jongen)
Djiencionnairo (jongen)
Q’sheiayner (jongen)
Elgftheria (meisje)
Marjo-lae’neiy (meisje)
Nnarbys-Lenay (meisje)
X’Jeàneyshá-Treángelys (meisje)
Zikoranaudodimma (meisje)
Op tijd:
November (jongen)
Augustus (jongen)
Mei (jongen)
Winter (jongen)
Wednesday (meisje)
Sunday (meisje)
July (meisje)
Fruitig:
Mango (jongen)
Peaches (meisje)
Lemon (meisje)
Goddelijk:
Amen (jongen en meisje)
Islam (jongen)
Moslim (jongen en meisje)
Heaven (jongen)
Halleluya (jongen)
Blessing (jongen)
Jood (jongen)
Zeus (jongen)
Godmother (meisje)
Koninklijk:
Kaiser (jongen)
Majesty (jongen)
Prinsz-Dwight (jongen)
Van de straat:
Bro (jongen)
Keydan (jongen)
Jahmar (jongen)
Zonder gêne:
Aykut (jongen)
Khakdel (jongen)
Dikshit (jongen)
Phuc (jongen)
Tyten (jongen)
Eylül (meisje)
Een goed stel:
Zizou (jongen)
Ronaldinho (jongen)
Rooney (jongen)
Romário (jongen)
Numan (jongen)
Torres (jongen)
Messi (jongen)
Mascherano (jongen)
Juninho (jongen)
Zlatan (jongen)
Ronaldo (jongen)
Mourinho (jongen)
?:
Eh (meisje)
Ai (meisje)
Ua (meisje)
Tsz (meisje)
Nma (meisje)
Wat is er mis met mensen?
Ik bedoel, als mijn peetdochter en neefje wel eens vertellen over de kinderen in hun klas dan heb ik vaak al zoiets van: "waarom?!" Maar okee, dat zijn nog relatief normale namen in vergelijking met deze meuk.
Dikshit.
Mijn dochter zit met een Vlinder, Oceaan, Lentebries en Zomerstraal op school. Ineens klinken die namen volkomen normaal.
Als mensen nou eens niet zo interessant probeerden te doen met de namen van hun kind, of dat hooguit zouden beperken tot de doopnaam.
Laat ze op zijn minst nadenken over de toekomst van hun blaag. Stel je nou voor dat je een solicatiebrief moet schrijven en dan eronder moet zetten:
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Hoogachtend,
Lentebries Peters.
Ongezien de prullenbak in.
Jahmar... Keydan.*oordeelt mensen op hun username*
Dat hebben we dus hier bij mij in de woonplaatsZeus is wel een toffe naam.
Zal je zien dat zo'n schlemielig jochie die naam draagt.