Lang geleden dat iemand hier iets heeft gepost!
Goed ik ben gisteren na mijn werk naar wageningen geweest om bij een lezing te zijn van Ancilla Tilia jullie kennen haar misschien wel van haar vorige werk wat ze gedaan heeft onder andere modellen werk,presentatrice van diverse dingen en actrice zoals in de meisjes van thijs of Popoz nu activiste en vechter voor privacy.
Ik volg haar nu al een paar jaar op twitter en zij mij ook en nu ze terug in nederland is na een tijd gewoond te hebben in duitsland was dit mijn kans om haar te ontmoeten. Ze wist eerst niet wie ik was na dat ik mijn eigen naam zei maar zodra ik m'n bijnaam zei zoals die ik heb wist ze meteen wie ik was,had nog een leuk kadotje voor haar een mooi boek over het heelal.
Na dat het was afgelopen hebben we gezellig kunnen praten ze is ontzettend aardig en lief we zijn daarna ergens in de buurt naar een bar geweest en over alles en nog wat gepraat,ben vooral blij dat ik haar nu in het echt gezien heb en ze is heel down to earth we hebben gepraat over tattoo's,internet veiligheid etc.