Hey ik heb kennis daar wonen
Also: Yeah Giantbomb, gamer.nl representant!
Wie gaat er btw naar FirstLook dit jaar?
Gamer.nl? Insidegamer is where it's at!
En we hebben gewonnen van die Turken
Hey ik heb kennis daar wonen
Also: Yeah Giantbomb, gamer.nl representant!
Wie gaat er btw naar FirstLook dit jaar?
Die Roemer, die moet er toch stevig de schijt in hebben.
En we hebben gewonnen van die Turken
En blijkbaar ook van België gewonnen bij honkbal met 17 - 0.
Huh? Iedereen kent Deadpool volgens mij... toch?
In het beoordeel de avatar boven je topic krijg ik allemaal "gekke Spiderman" opmerkingen dus nope
Goed voor ze!Onze Vlaamse vrienden hebben zelfs met voetbal gewonnen.
Dat terwijl de PVV schandaal na schandaal overleeft en gewoon lekker door aan het zeilen is zonder dat het schip zinkt... ook vandaag weer: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...areert-onterecht-bij-Europees-Parlement.dhtml
Dat terwijl Roemer een keer stottert en BAM!, 5 zetels kwijt
Behalve de SGP achterbanGeen electoraat zo trouw als dat van de PVV.
As an expat can't vote in parliamentary elections. If I could, it'd probably be for D66. But love Amsterdam, dropjes and bitterballen anyway.
In het beoordeel de avatar boven je topic krijg ik allemaal "gekke Spiderman" opmerkingen dus nope
Staat mijn Real pic avatar in je geheugen gegrift of gewoon mijn originele?
Ik dacht: ik gooi het roer om na mijn ban inclusief nieuwe avatar. Het is echter geen blijvertje denk ik want niemand kent Deadpool blijkbaar
Behalve de SGP achterban
Je Real Pic uiteraard hahaha
Gelukkig gewonnen van Turkije... maar shit wat waren die Feijenoorders slecht in de verdediging
Daar heb je gelijk in. Goeie gast.Bruno Martins Indi heeft goed gespeeld in de tweede helft!
Janmaat was zwak ja. Maar goed, eerste interland jitters. Niks mis mee, gewoon doorgaan. Komt over een paar jaar een leuk elftal uit Ik zie overigens niet in wat ze met Willems moeten.
Behalve de SGP achterban
High five! I'm also an expat living in Amsterdam for more than 3 years. I would not know who to vote, but it sure seems like the dutch live in a complete different reality from what we are experiencing in my country ,Spain, so most of the times I don't agree with the political and economic views of my dutch friends and acquaintances.
Toevallig eerder gekeken die uitzending van KRO Reporter, zeker een aanrader, al zal de gemiddelde PVV stemmer het toch afdoen als propaganda. Geen electoraat zo trouw als dat van de PVV.
Bruno Martins Indi heeft goed gespeeld in de tweede helft!
Janmaat was zwak ja. Maar goed, eerste interland jitters. Niks mis mee, gewoon doorgaan. Komt over een paar jaar een leuk elftal uit Ik zie overigens niet in wat ze met Willems moeten.
Toevallig eerder gekeken die uitzending van KRO Reporter, zeker een aanrader, al zal de gemiddelde PVV stemmer het toch afdoen als propaganda. Geen electoraat zo trouw als dat van de PVV.
Dat is frapant, had ik inderdaad niet verwacht. Hoe dan ook zal het weinig uitmaken, ze zullen gewoon weer op twee zetels uitkomen.Opmerkelijk genoeg niet in de mate waarin je waarschijnlijk denkt, het is je wellicht opgevallen dat de SGP zich de afgelopen jaren duidelijker heeft geprofileerd als tevens anti-Islam partij, en dat heeft een hele simpele reden. Ook de SGP heeft de hete adem gevoeld van de PVV. In 2009 stemde 10% van de SGP-stemmers uit 2006 PVV, en dat was nog veel hoger in sommige gemeentes. Het is een uiterst trouw electoraat, maar het moet ook niet overschat worden. De absolute loyaliteit is ook daar aan het eroderen, net als onder de achterban van andere partijen.
Alright.
Why is the J in a word that begins with an I and a J capital? That doesn't make any sense!
Example: IJmuiden, Noord-Holland
Alright.
Why is the J in a word that begins with an I and a J capital? That doesn't make any sense!
Alright.
Alright.
Ja, voorheen zei men wel dat de SP en de PVV uit dezelfde (instabiele) vijfer aan het vissen waren maar volgens mij zijn het vooral de PvdA (die maar blijft stijgen) en de SP (die maar blijft dalen) die strijden om de kiezer. De PVV achterban zijn er van overtuigd dat de PVV verandering brengt, wat het ze ook kost. Ze moeten het uiteraard zelf weten (ik vind onze parlementaire democratie echt fantastisch, ondanks de flaws), maar ik dacht dat de PVV zichzelf al als enorm onbetrouwbaar had neergezet toen in een keer de harde pensioen leeftijd van tafel ging om mee te kunnen regeren. Blijkbaar dus niet.
Thanks bros.
Having two letters as one is weird, but I guess it's an old thing.
Ik denk, en daar is ook zeker wel bewijs voor, dat de SP en PVV wel deels om het zelfde electoraat strijden. Met name in achtergestelde wijken en gebieden van Nederland doen beide partijen het erg goed onder mensen die zichzelf vergeten en in de steek gelaten voelen door de gematigdere partijen in Nederland, mensen die zich niet comfortabel voelen in een maatschappij met steeds minder zekerheden die steeds complexer in elkaar lijkt te zitten. Volkspartijen die simpele taal hanteren en verzekeren dat die mensen niet vergeten worden doen het dan al snel erg goed.
De PVV kent echter ook andere groepen die hen steunen, en waar de SP minder mee kan. Er is nog een relatief grote conservatieve groep die zich comfortabel voelen bij de PVV wegens streng beleid tegen criminaliteit, immigratie, sociale zekerheid etc. Dit is een groep waar de PVV meer de hete adem van de VVD voelt als het wat zwakker staat.
En dan heb je natuurlijk nog de groep mensen die zich vooral keert tot de PVV vanwege het beleid wat betreft Islam, en zich heel goed kunnen vinden in de anti-establishment toon die de PVV aanslaat. Ze kunnen zich natuurlijk verder ook veelal nog vinden in vele van de standpunten die ik bij beide groepen hier boven noemde. Wilders heeft eigenlijk geen concurrentie wat betreft deze groep, de enige uitdaging hier is zorgen dat ze daadwerkelijk komen om te stemmen op de verkiezingsdag. Verder een hele moeilijke groep om te bereiken, en eigenlijk ook een groep die altijd bestaat. Mensen die in zijn algemeenheid gewoon erg ontevreden zijn met alles wat de overheid doet. Het Nederlandse politieke stelsel houdt het zelden lang vol zonder een partij die deze mensen bedient, van Boerenpartij tot LPF.
VVD, PvdA en D66 lijkt een mogelijkheid te worden volgens de laatste peilingen.Hoe dan ook, als we uiteindelijk bij Paars uitkomen ben ik wel tevreden. Liefst met Rutte aan het hoofd, maar vooruit. Is alleen twee jaar te laat, maar ja.
Good.omdat ik mijn kiwi paspoort vast wil houden.
Not good.omdat ik wil mijn kiwi paspoort vasthouden.
Good.Ik hou vast aan mijn kiwi paspoort.
Good enough.Ik hou mijn kiwi paspoort vast.
omdat ik mijn kiwi paspoort vast wil houden.
omdat ik wil mijn kiwi paspoort vasthouden.
Ik hou vast aan mijn kiwi paspoort.
Ik hou mijn kiwi paspoort vast.
/grumble
But why!!!
The 'long' and 'short' refer to the way you speak out these letters.
Should just write it as Ÿ then imo. I'm also guessing this has something to do with the fact that Dirk Kuyt is spelled like Dirtk Kuijt in the Netherlands.Well, we write it as one letter, but typewriters and as such computer fonts just don't support it
.
Ik hou vast aan mijn kiwi paspoort.
Ik hou mijn kiwi paspoort vast.