Laten we even heel eerlijk zijn, er valt nu is echt niets speciaal te beleven in Nederland en Belgie.
Depends on your definition of special.
Who enjoys an occasional butterham with peanutcheese?
Laten we even heel eerlijk zijn, er valt nu is echt niets speciaal te beleven in Nederland en Belgie.
Moet zeggen dat je in Doetinchem ook heel weinig accenten hoort van jongeren. Zijn vooral mensen van daar in de buurt uit Wehl en andere gehuchten er om heen. En natuurlijk oudere mensen.
Guus!Geboren in Varsseveld. Zit er ergens tussenin.
Maarja, geen accent is beter dan het brabantse en limburgse gewauwel wat ik nu dagelijks moet aanhoren.
Pepernoten are back in stores!
I am not dutch and nonetheless I love Jeroen van der Boom.
I am weird.
Limburg is the best part of Holland, this is fact.
Eindhoven represent.
Kutstad trouwens.
Vanavond mag Oranje weer aan de bak tegen de Turken. Best spannend met zo'n jonge ploeg.
Failure imminent.Vanavond mag Oranje weer aan de bak tegen de Turken. Best spannend met zo'n jonge ploeg.
Vandaar al die turkse supporters.
Zag richting Utrecht/ Amsterdam super veel supporters. Maar eigenlijk alleen Turkse. Geen oranje supporters. Weird.
Failure imminent.
;(
Afgelopen paar wedstrijden niet gezien zeker?
Depends on your definition of special.
I like butterhams very much. Smearcheese or smearsausage are the bestDepends on your definition of special.
Hallooo NL-GAF
Afgestudeerd en op zoek naar werk. Het is hopeloos in het oosten.
Geboren in Varsseveld. Zit er ergens tussenin.
Maarja, geen accent is beter dan het brabantse en limburgse gewauwel wat ik nu dagelijks moet aanhoren.
Belgie is wel raar op sommige punten met zijn taal man. Poep=Seks bij jullie. Dat verzin je toch niet?
Those are kruidnoten motherfucker!
Neeneenee, poep is achterwerk. Het werkwoord poepen, dat is seks.
Is het verschil tussen pepernoten en kruidnoten iets regionaals? Ik heb mijn hele leven die ronde dingetjes pepernoten genoemd en heb maar een paar keer die vierkante, langwerpige dingen gegeten. (Dat is voor mij eigenlijik niet veel anders dan taai-taai)
Ja dat bedoel ik. Poepen als werkwoord ja Is toch absurd...
Nogmaals:Is het verschil tussen pepernoten en kruidnoten iets regionaals? Ik heb mijn hele leven die ronde dingetjes pepernoten genoemd en heb maar een paar keer die vierkante, langwerpige dingen gegeten. (Dat is voor mij eigenlijik niet veel anders dan taai-taai)
In veel seksstandjes ram je toch aan tegen een poep?
Gebruiken ze in NL 'poep' als synoniem voor achterwerk?
I am not dutch and nonetheless I love Jeroen van der Boom.
I am weird.
Gebruiken ze in NL 'poep' als synoniem voor achterwerk?
Maar sex noem je toch ook niet kutten? Vagineren? Poep is toch gewoon stront, kak, daar ram je toch niet tegenaan! Misschien als je tussen de borsten met je genitale penispaal aan het rammen bent na er op gekakt te hebben, dat gebeurt natuurlijk wel vaak.In veel seksstandjes ram je toch aan tegen een poep?
Laat Riddles het niet horen :'DNo offence, but yeah, it's kinda weird to like that guy, at least to me. How do you even know about that guy?
Waarom dragen jullie een broek met nagels?
Nouja, sommige kutten maar wat aan.Maar sex noem je toch ook niet kutten?
nog één : lopen en rennen. Voor ons betekent lopen meestal rennen, bij jullie vaak wandelen blijkbaar
Chocolade kruitnoten (ik noem die dingen gewoon pepernoten) zijn goddelijk. Ik eet zo'n zak leeg tot ik er misselijk bij neer val.Fuck pepernoten, kruidnoten is where it's at.
Zodra ik 't geld heb ga ik een zwembad vullen met die dingen, en erin zwemmen.
Fuck pepernoten, kruidnoten is where it's at.
Zodra ik 't geld heb ga ik een zwembad vullen met die dingen, en erin zwemmen.
Schoonmoeder.
Schoonvader.
Schoondochter.
Schoonzoon.
Schoonzus.
Zwager. :')
Zwager. :')
Maar sex noem je toch ook niet kutten? Vagineren? Poep is toch gewoon stront, kak, daar ram je toch niet tegenaan! Misschien als je tussen de borsten met je genitale penispaal aan het rammen bent na er op gekakt te hebben, dat gebeurt natuurlijk wel vaak.
Als poepen sex is, wat zeg je dan als je wilt gaan poepen? 'Hey ik ga schijten, kakken, stinkstokken extraheren'?
(Chocolade) Hagelslag
god I love this stuff. been sold out on amazon for ages though
it's the only dutch word my grandparents bothered to teach me as a kid