god I love this stuff. been sold out on amazon for ages though
it's the only dutch word my grandparents bothered to teach me as a kid
...you can buy hagelslag on Amazon...??
*checks*
Yep!
god I love this stuff. been sold out on amazon for ages though
Chocolade kruitnoten (ik noem die dingen gewoon pepernoten) zijn goddelijk. Ik eet zo'n zak leeg tot ik er misselijk bij neer val.
Een ware smaakexplosie. Werkelijk waar, soms denk ik dat ik dyslectisch ben, maar in dit geval geef ik de schuld maar aan oververmoeidheid.Zijn die explosief?
Achterhoek/Winterswijk represent! Er zijn hier teveel mensen van Insidegamer trouwens.......
Een ware smaakexplosie. Werkelijk waar, soms denk ik dat ik dyslectisch ben, maar in dit geval geef ik de schuld maar aan oververmoeidheid.
Hey ik heb kennis daar wonenAchterhoek/Winterswijk represent! Er zijn hier teveel mensen van Insidegamer trouwens.......
Ja, onlangs was ik op persreis met een bende Nederlanders en telkens toen dat woord viel, had ik het moeilijk om niet te lachen
Echt meest belachelijke woord ever XD
Ik ben er geboren dus...High five! Geboren en getogen. Ik heb in Doetinchem op de middelbare school gezeten.
Ik ben zo blij dat ik er geen achterhoeks accent aan heb overgehouden, trouwens.
Ik ben er geboren dus...
Een inkoppertje.Kut, die grap had ik moeten maken
Een inkoppertje.
En nu, tijd voor een biertje!
Hey ik heb kennis daar wonen
Also: Yeah Giantbomb, gamer.nl representant!
Wie gaat er btw naar FirstLook dit jaar?
hey hey hey heyDude 7th, firstlook zit vol met 16-jarige MW gastjes, daar moet je als onze generatie echt ver van wegblijven volgens mij.
Dude 7th, firstlook zit vol met 16-jarige MW gastjes, daar moet je als onze generatie echt ver van wegblijven volgens mij.
Delft hier.
Is hier trouwens nog iemand geaboneerd op de Power Unlimited? Haal er nooit iets nieuws uit, maar het is heerlijk leesvoer voor op de plee.
Ik denk dat Peter een goede indruk kan achterlaten als hij daar met zijn kilt en hanenkam verschijnt.Dude 7th, firstlook zit vol met 16-jarige MW gastjes, daar moet je als onze generatie echt ver van wegblijven volgens mij.
neeIk hoop dat we nog een goal scoren tegen jullie.
Ik denk dat Peter een goede indruk kan achterlaten als hij daar met zijn kilt en hanenkam verschijnt.
Ben er nooit geweest 7th, maar als ik dit zo zie: www.female-gamers.nl/images/patricia/events/fl2011_derijzaterdag2.jpg www.gamekings.tv/wp-content/uploads/SplashFIRSTLOOK.jpg
En nu ben ik de puber.Ik bedoel, ik suck, maar daar zou ik m'n stick wel voor meenemen.
Kut Turkse tv dat weeral te gierig is en geen wedstrijden uitzend.
Ik kom er als pers om even wat coverage te doen die we op de gamescom niet konden doen vanwege Nintendo en MS die er niet warenDude 7th, firstlook zit vol met 16-jarige MW gastjes, daar moet je als onze generatie echt ver van wegblijven volgens mij.
En nu ben ik de puber.
Je "stick"
Charmant Seventh.
daar zou ik m'n stick wel voor meenemen.
Aangezien mijn zwager voor Ernst & Young daar de laatste tijd zit om de boel op te knappen, zou het me niks verbazen. Vragen de laatste vooral NederlandersLimburger hier
Is IKEA nu ook niet van Nederland???
http://nos.nl/artikel/404818-merknaam-ikea-nu-nederlands.html
Ik kom er als pers om even wat coverage te doen die we op de gamescom niet konden doen vanwege Nintendo en MS die er niet waren
rans aap
FreelanceWerk je voor een NL gamingsite?
Delft hier.
Is hier trouwens nog iemand geaboneerd op de Power Unlimited? Haal er nooit iets nieuws uit, maar het is heerlijk leesvoer voor op de plee.
't Is vrijdagavond! Moet er niet gezopen worden?
Fuck dat, er was voetbal op tv't Is vrijdagavond! Moet er niet gezopen worden?
Fuck dat, er was voetbal op tv
Staat mijn Real pic avatar in je geheugen gegrift of gewoon mijn originele?Hey speklappie... ik herkende je bijna niet met die avatar
WTF denk je nou dit is een game forum't Is vrijdagavond! Moet er niet gezopen worden?